torstai 5. joulukuuta 2013

When I'm with you.. ♥

Kuten kaikki tietävät joulu on herkkuttelun aikaa, koristelua, askartelua ja lahjojen kanssa hermoilua. Minulle joka olen hulluna leivontaan tämä on vain lisä syy väkerrellä kaikkea ihanaa ja ihmeellistä :) Ensimmäiset joulutortut sain tehtyä eilen ja tänään kaverin innostamana päätin kokeilla valkosuklaa mutakakkua. Ensimmäinen kakku epäonnistui ja koska olen varsin jästipää kokeilin toisella ohjeella ja voikun kakku oli taivaallista! Vielä kun olisi ollut vanilja jäätelöä ja jotain raikasta hilloa niin olisi ollut täydellistä! Kakku toisin maistui kyllä vähän liikaakin itsekseenkin... :) Leivosten ohella tein myös nuudelivuokaa ja oli muuten tajuttoman hyvää! Töissä työkaveri kysyi että kenellä ruoka tuoksuu näin broilerilta, oli kiva sanoa että minun vaikka ruokani ei kanaa sisältänytkään! :D haha!!! Niin ja tuoksu kyllä tuli täysin tekemästäni hunajamarinadista jonka tein keitetyille soijasuikaleille. Eilinen päivä siis vierähti nopeasti :)


Ohjeen saat tästä.


Toissapäivästä voin kertoa että tuli käytyä pitkästä aikaa salilla ja lenkkiä tuli pelkästään meno-tulo matkasta likeemmäs 11km. Loppumatkassa teki mieli vain heittäytyä lumeen makaamaan koska jalat olivat jo hieman väsyneet treenien takia. Mukavaa kumminkin oli kun kaverinkin sain ja varmana menen toistekkin!

Muutoin 3.12 päivästä voin kertoa myös, että ei se pelkästään mukavaa ollut. Meidän rotta lauma tipahti nyt yhdellä alemmas ja entinen 3 rotan joukko on historiaa. Hyper Aktiivinen "Hippi" nukkui aamusta itsekseen pois ja voinko sanoa kuinka kamalaa se oli. Äiti on nyt kokonaan onneksi häärännyt rottien kanssa nämä pari päivää sillä Hippi oli kumminkin minulle todella tärkeä koska se oli oikeastaan vain minun rottani. Muut eivät suunnilleen saaneet koskea häntä ilman että Hippi alkoi kiljumaan ♥ Ikävä on kova, mutta nyt ainakin Hippi pääsi Corrin kanssa juustoja nakertamaan.


MISS U!!! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti