torstai 11. huhtikuuta 2013

« M i n ä «




Tämä blogi on jo ties kuinka mones projektini, mutta into kuihtunut aina kesken, mikään ei ole tähän mennessä tuntunut oikealta ja yleensä olen tehnyt niin että olen jakanut elämäni kahteen blogiin. 1 blogiin olen kirjoittanut asioita jotka soveltuvat ystävienikin silmille ja toiseen semmosia jotka tahdoin pitää tiettyjen ihmisten ulottumattomissa. Aion nyt keskittyä siis vain ja ainoastaan tähän blogiin, aion käyttää enemmän kuvia, kuvailla paremmin ja enemmän ja tehdä kaiken melkein ihan eri tavalla jotta minunkin olisi myöhemmin mukava palata ajassa taaksepäin lukemalla blogini vanhoja tekstejä :)

Mutta ensimmäinen tekstissä aion nyt kertoa hieman itsestäni, en aio kehua tai paapotella kuinka hauska olen tai kuinka huono itsetuntoni on koska en ole hyvä moisissa hommissa. Kerron lyhyesti ja ytimekkäästi hieman itsestäni ja tulevasta blogista jonka seurassa saan toivon mukaan viettää paljon hyviä hetkiä (eikä niistä lukijoistakaan tai kommenteista olisi haittaa!).



No olen 19-vuotta oleva naisen alku Etelä-pohjanmaalta, asun hyvin pienellä paikkakunnalla eikä täältä löydy mitään vaatekauppoja tai vastaavaakaan. Asun vielä kotona ja olen ollut nyt pian työelämässä vuoden verran, muutosta haaveilen sillä alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että kaipaisin sitä niin kutsuttua 'ihanaa omaa tilaa'.

Luonnettani en ala tänne selittämään sillä sitä on niin hakala itse nähdä, jätän siis tämän itsekehu vaiheen vaikka niihin työhaku lomakkeisiin joita joudun varmasti joskus täyttämään.

Niin ja tykkään muuten myös rockista, vanha musiikki uppoaa suoraan sieluuni. Lävistykset ja tatuoinnit ovat osa elämääni ja R-A-K-A-S-T-A-N niitä!



Perheeseeni kuuluvat siis minä, äitini ja isäni ja tottakai myös katras meidän eläimiä. Olen siis hyvin eläin rakas, vegetaristi ja sitä rataa. Niin ja lisäksi myös veljeni ja siskoni jotka ovat jo ajat sitten muuttaneet muille maille. Kyllä, olen yksin kotona vanhempieni kanssa. 




Harrastan lenkkeilyä, valokuvaamista, lukemista ja videopelien pelaamista (elokuviakin tulee kyylättyä liikaa). Liikunta intoni on valitettavasti ollut viime päivät hyvin jäissä eikä innostus tunnu heräävän... Yritän kumminkin satsata tähän sillä painon pudotus olisi myös yksi iso osa elämästäni, uskokaa tai älkää olen saanut jo 8kg melkein pois ympäriltäni :D Eroa en kyllä itse huomaa juurikaan....



Sitten mitä blogini tulee käsittelemään... Noh, kuten arvata saattaa olen nuori nainen ja elämäni on välillä villiä vaikka varmasti lähes pökerryttävän tylsää Helsingissä asuviin kanssasisariini nähden. Lisäksi työtä tulee tehtyä paljon viikonloppuisin, mutta osana tulee myös juhlittua hyvässä seurassa! :)

Eiköhän näillä tiedoilla mennä hetki ja bloggailen paremmin sitten myöhemmin kaikkea mitä minulle kuluu, muutamia reissuja on nyt suunnitteilla ja laittelen myös vähän vauva kuvia kun mennään katsomaan veljen poikaani Joensuuhun. :)

PS. minulle voi linkittää omia blogejanne, ihana aina löytää uusia ja mielenkiintoisia blogeja. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti