tiistai 25. helmikuuta 2014

Haaste: 4 päivä (½)

Valitettavasti tämän päivän haaste jää laihanpuoleiseksi. Juuri kun olin lataamassa kuvia koneelle kamerasta loppui akku ja koska olin töihin lähdössä (yövuoro) en ennättänyt odottaa kameran latautumista jotta olisin kuvat saanut koneelle ennen työvuoron alkua (kyllä minulla on läppäri töissä mukana :D + kerrankin otin oikein kuvia kämeralla ainaisen kännykän sijasta ja näin kävi!). Mutta koska yritän parhaani tehdä haastetta loppuun asti teen nyt hieman pienimuotoisemman postauksen ja liitän huomenna sitten seuraavan päivän haasteeseen kuvia tästä päivästä vaikka eipä tässä mitään erikoista ole tälle päivää sanottavaksikaan muutakuin että onnistuin rikkomaan meidän kissan kiipeilypuun... Kyllä Otto katsoi mua vähän tuimasti, anteeksi... :')


Nyt en tätä enempää jaarittele vaan keskityn vaate kaavojen suunnitteluun ja tyhmän pääni hakkaamista seinää vasten. Kyllä olen tekemässä erään sorttista vaatesta (ainakin yritän) mutta siitä sitten tuonnempana... :)

:lla Sartzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti