perjantai 22. marraskuuta 2013

You make me!

Noniin aikaa kulunut taas aika pitkästi viime postauksesta ja kaikenlaista on tapahtunut myös munkin elämässä! Ensinnkin olen viimein saanut hieman muokkailtua tätä blogia mun pienillä taidoillani sillä en ole mitenkään erikoisen taitava näissä asioissa.

Viime aikoihini on kulunut pari baari reissua, the scorpionsin keikka ja ongelmakoira-koulutusta. Eli lyhyesti sanottuna on tapahtunut paljon ja silti jokseenkin vähän kaikkea :) Scorpions tosiaan esiintyi tässä joku viikko pari takaperin Seinäjoen areenalla ja koska se tosiaan ei tuota kauempana ollut olihan sinnekkin pakko mennä. Yksin olin liikenteessä, mutta tulipa sekin koettua ja tapasin paljon hauskoja ja ihania ihmisiä :) Eniten olen kumminkin tyytyväinen siihen että uskalsin tehdä sen vaikka tosiaan kukaan kaveri ei lähtenytkään. Mahtava keikka vaikka jokaisella bändiläisellä onkin ikää jo aika kunnioitettavasti! :)


Tuli myös hommattua vihdoin tuo niska läväri! Kummasti töissä mulle puhuttiin että 'kyllä sä kelpaisit ilman tuotakin' ja kyselivät perään saanko jotain kivusta... :D Kaippa tääkin on asia jota kaikki eivät yksinkertaisesti vain ymmärrä ja ymmärtäähän sen että niska on sen verran uusi tuttavuus vielä. Luultavasti olisivat naamalävärit hyväksyneet paremmin kuin tämän. Mutta itse pidän ja se on pääasia! :)

Edellä jo mainitsin hieman tästä koirakoulutusta eli olemme nyt viikon olleet sellaisella jääkausi hommassa meidän Teron kanssa koska pojan käytös mennyt pahempaan suuntaan. Yhden kerran olemme siis käyneet tuolla kouluttajalla ja sunnuntaina olisi taas uudet reffit tiedossa! :) Voin postailla näistä sitten ihan erikseen vielä lisää sunnuntaina kun tulemme takaisin kotiin tuolta. Toivottavasti kaikki kumminkin menee yhtä hyvin kuin viimekin kerralla

Nyt kumminkin painun pehkuihin, tämä oli vain tälläinen pika postaus jossa ilmoitan kaikille että yhä minä täällä vielä pyrin postailemaan parhaani mukaan! :)

~Sartzu93 


2 kommenttia:

  1. Ooi, ihana paikka lävistykselle tosiaan tuo niska! Miten on lähteny arki sujumaan korun kanssa, ootko pahastikki kolautellu sitä johonkin?:D Muistan vaan itellä mihin sitten oon ottanutkin noita niin aina on ollu muutamia viikkoja totuttelua ja ottanu läväri vähän osumaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsellä ei ole kyllä kuin kerran jäänyt hiusten takkuun kiinni ja kerran kynsäsin kun tuntui inhottavaa kutinaa ekana päivänä :D Oon kyllä ollu aina aika varovainen kun tällä kumminkin aika pitkä paranemisaika on :) Mutta ihana läväri tää on! Kaverikin innostui tämmösestä saas nähä meinaako pian hommata itellensäkkin! :)

      Poista