sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Day after tomorrow!


Päivä kulunut lähinnä vain pakkaillessa, junia tuumailessa, murehtiessa ja lopulta hieman kavereita nähden. Riikan matka on ihan nurkan takana ja vasta nyt alkaa pikkuhiljaa jännitys iskeä. Pelottaa todella paljon sillä en tiedä yhtään minne olen oikein menossa :D Koitan kumminkin vain ajatella että pääasia että ennätän lennoille, eihän tässä varmaan mikään muu niin tärkeää ole :) Huomenna tosiaan herätys aikaistui ainakin puoltoista tuntia ja olen jo Helsingissä ennen 8 joten aikaa on toivonttavasti yllinkyllin! Kuten varmaan huomaatte kuvasta paljoa kampetta en ole tunkenut laukkuuni vaan se sisältää lähinnä kaiken juuri ja juuri tarpeellisen. Saippuat yms. olen ruutannut pienempiin pakkauksiin jotta selviäisin hieman vähemmällä kuljetuksella. Vaikea edelleen käsittää että olen tosissani tehnyt kaikki valmiiksi, koko ajan tunne että jotain uupuisi. Noh huomenna kumminkin soitto vielä tuonne aurinkomatka toimistoon ja kyselen hieman parista asiasta niin eiköhän sitten ole mielenrauha jo :) Lentoasemalla aikaa tosiaan mulla on tuhlata peräti nelisen tuntia ja risat :) Toivotaan vaan että junat ovat siis ajoissa!! (Pahoja kokemuksia!)

♥♥♥

Olen myös hieman nyt selaillut säätiedotuksia ja voin jälleen todeta että ei se mun pienoinen epäonni ole kadonnut minnekkään, sadetta sekä ti että ke jolloin mulla on aikaa kierrellä kaupungissa, jes! :D Noh, en ota tätä mitenkään stressaten, olipahan syy ostaa uusi sateenvarjo joka on vielä pinkki +tukee roosa nauhaa joten päivä hyvä työ tehty

Lisäksi olen viimein rakastunut täysin tähän jokin aika sitten ostamaani bontsoon(?) Yllättävän lämmin vaikka ei juurikaan ole kovin peittävää sorttia, lisäksi omaan silmääni varsin upeakin ilmestys tää vaatekappale ;D Muistaakseni tuli ostettua joskus ei kovinkaan kauaa aikaa sitten Tokmannilta, paikkaa en nyt muista, anteeksi. Olen myös muutenkin pahoillani asustuksistani, pipo tuskin sopii kovin paljon asuun, mutta hiukset olivat hyvin väkitukolla tuulella ja meidän koko talo tuntui yhdeltä isolta pakastimelta... Eipä kumminkaan vielä ole tarvinnut turvautua lapasiin vaikka teddytossut mulla on ollut käytössä jo pidempään, samoin villasukat joita ostin viimein kaupasta koska kotitekoisia en saanut yhtikäs mistään! :D Luovuin toivosta, mutta ihaniahan nääkin on! Ainoa vaan että näistä löytyy pesuohjeet ;D

Huomenna tosiaan olen matkalla kaverin luokse Seinäjoelle. Tarkotus olisi käydä hieman alkushoppaamassa mm. kannettava DVD-soitin (ehkä) ja tälleen :) Hirveä vaate kriisi meinaa olla sillä en keksi minkä takin ottaisin, mutta täytyy luultaasti tyytyä tuohon minun valkoiseen luhta takkiin, näin siis paremman puutteessa :)

Hyvää syyslomaa kaikille keillä se nyt vain sattuu olemaan!

Tässä vielä kurkistus Riian kauniiseen säähän!

~Sartzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti