lauantai 12. lokakuuta 2013

Against my dream

Viimeeksi kesäkuussa olen bloggaillut tänne ja siitä olen erityisen pahoillani. Lupaan pikkuhiljaa palailla takaisin tänne blogin ihmeelliseen maailmaan... :) Tästä lähtien minusta tulee aktiivinen bloggaaja vaikka bloggailisinkin lähinnä vain omaksi ilokseni. ♥



Viime päiviini on kuulunut kaikenlaista, on ollut riitoja kaverien kanssa, työ stressiä (ihan oikeesti), naurua ja itkua, ja niitä jokapäiväisiä yrityksiä selviytyä läpi 'harmaan' arjen. Tämä harmaa arki kumminkin muuttuu pian ihan joksikin muuksi , sillä olen seuraavalla viikolla matkustamassa Latviaan, Riikaan! :) En ole koskaan matkustanut lentokoneella saati edes yksin ulkomailla (kyllä menen yksin) joten pieni jännitys on koko ajan pinnassa, mutta se koskee lähinnä vain bussi matkoja. Ylättävästi olen kumminkin suhteellisen rauhallinen sillä yleensä stressaisin asiasta ihan liikaakin. Seikkailullani aion kumminkin viipyä vain pari yötä joten kovin kauaa en meinaa olla erosta rakkaasta Suomestani :) Lisäksi tämän minulla on siis 2 viikon loma jonka toisen puolen vietän luultavasti Vaasassa majaillen ja sekoillen.

Kerronpa tässä myös muutamista isommista ostoksistani! No ensinnäkin puhelimeni on ollut rämä jo pidemmän aikaan jonka seurauksesta päätin viimein kuluttaa peräti 600 euroa puhelimeen! KÄÄK! Hinta on edelleen iso shokki koska jo lumian silloinen 200e oli aiva hirviä summa rahaa :D Kumminkin tuli siis tilattua iphone 5, 16gb valkoinen Gigantista verkkokaupasta. Tuote saapui n. 3 päivän päästä tilauksesta joten olen erittäin tyytyväinen toimituksen nopeuteen lisäksi ihastuin puhelimeen heti vaikka en ole vielä päässyt näpertämään pintaa pidemmälle. Vielä pitäisi jaksaa odottaa seuraavaan viikkoon jotta saisin uuden sim kortin! Sitten kerronkin pidemmän bloggauksen tästä uudesta luuristani! 




Puhelimen lisäksi postiin tosiaan pätkähti vielä Ted Bakerin meikkipussukka joka on enemmän kuin ihana! :) Love it Hintaa pussukalla oli 39,90e ja se tuli tilattua handbagsuperstoren sivuilta. Kannattaa katsastaa tämä paikka! Todella edullisesti saa kaikenlaisia merkkilaukkuja ja huisin nopea toimitus! :)


Mutta tosiaan pieni jännitys iskenyt lähinnä vaan sen takia, että työkaverit jännitävät niin paljon ja eilenkin sain kuulla kaikenmaailman juttuja raiskaajista ja mitä voi käydä yksinliikkuville naisille :D Eli mikäli musta ei kuulu mitään olen luultavassi nukkumassa kalojen kanssa tai jotain vastaavaa! Noei, hyvin reissu menee olen siitä varma! :) Toivottavasti en kumminkaan liian... Eniten mua tosiaan huolestuttaa noi bussi matkat. Saas nähä lähenkö ihan taxilla loppuviimein sieltä vanhasta kaupungista lentokentälle.'' En luota itteeni vieläkään että olen muka katsonut ja järkännyt kaikki asiat.. '' Niin ja matkan paikan yms. valitsin parissa tunnissa, että aika lailla tää tuli kuin salama kirkkaalta taiaalta mun mieleen. Syyslomalla piti tosiaan kaverin kaa johki lähtee, mutta tää peru joten that's why i'm going to travel by myself! But that's okay!

♥~Sartzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti