perjantai 7. maaliskuuta 2014

Haaste: 11 päivä (oikeasti ois 12)

Noniin eilen haasteen teko jäi (taas) koska en oikein tehnyt mitään erikoista ja aika kului pääkivusta toeten :) Tänään ei sen kummempaa ole myöskään tapahtunut ja olen alkanut olla jopa tuskissani tän haasteen kanssa, joka päiväinen postailu ei todellakaan sovi mulle ja nyt huomaan kuinka yksittoikkoista mun elämä meinaa väliin olla etenkin juuri nyt tähän aikaan kun pitäis tämmönenkin postaus tehdä :D No tässä nyt kumminkin tää ja yritän huomennakin parhaani mukaan edes jotain postailla vaikka mulla onkin iltavuoro (kuten ylihuomennakin). Kun työvuoro on 14-21:30 niin ei siinä paljoa ennätä mitään edes tehdä saati kuvata kun nukkuminenkin venyy aina niin pitkälle... :D






Päivällä tosiaan käytiin eläinlääkärillä Shiroin hammaskiviä poistattamassa, poika ei meinannut millään nukahtaa että lekuri joutui omien sanojensa mukaan pistämään aika reippaasti lääkestä joten varoitteli jos hauva olisi vaikka sekaisin herätessään... :') Noh hyvin meni herääminen ja kaikki muukin, kovin vaisu toki oli vielä kotonakin joten sai nukkua päikkärit mun kanssa (jotka venyivät siis muutamaan tuntiin, hups...). Eipä tässä muutoin mitään järkevää ole tullut tehtyä, äsken hieman huonettani siivosin ja tein Hermanni kakkuun juuren alun :) Oon myös aika varma että mulla on taas HB laskussa että pitänee huomenna taas aloittaa raudan syönti. En taida koskaan päästä sinne verenluovutukseen asti :'D

<3:lla Sartzu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti